I need....

  • SEMESTER!!!!! Grymt sliten just nu... Känner det varenda dag jag komer hem. Benen bär knappt och jag vill bara sova...
  • DIG!!!! Saknar dig så det gör ont jue... SNART!!!
  • En riktigt trevlig kväll på lördag!!!! *ler* Vanja, Anne, Pi, Jag och Milla(Minns inte om det var någon mer som skulle med *hehe*) Vanja och Ese mes Dooley´s :P Farligt *hehe*. Nog minns vi nyår *skratt*
  • En brännare installerad... MAGNUUUUUUUS.... Du har lovat *ler*
  • Massa demobokningar...
  • PENGAR i massor...
  • Snart börja laga mat...

Nej nu ska jag inte trötta ut er med min urtrista lista... Händer inte allt för mycket nu.. Går bara och väntar på semestern!!! 13 arbetsdagar kvar... Håll ut Therese *ler* Sen e det festförberedelse... Göteborgsredsa och bara slappa som gäller *ler* Behöver verkligen vila upp mig...

Puss alla


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback