Glad midsommar!!!

Ja vädret inbjuder ju itne direkt till midsommarfirande, men men... Dagen e här... Så GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLIHOP!!!

Jag ska iväg till mormor sen... Morfar e ju inte hemma... Han hamnade på sjukhus i förrgår... Tryck över bröstet och så vidare... Men det visade sig inte vara så farligt... Men de har tagit massa prover och håller honom över åtminstonen helgen för säkerhetsskull...  Älskar dig morfar!

Igår var jag med Eva på bingo :D Tur var det *Hehe* Vann en liten summa pengar... Välbehövligt om man säger så *ler* Synd att man kom in i det så sent *ler* Var sista för säsongen... Men till hösten blir det nog att man går igen;) Jag Eva och alla pensionärerna :P Tur Malmö inte har så många torsdagsmatcher *hehe*

Håller på med tvätt... Jippi jippi :( Men men snart färdig så man kan njuta av att det e helg :D

Grattis Tess till jobbet :D

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och se till så man piggnar till ordentligt=)

Puss på er alla=)

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

tack ska du ha hjärtat!!

2007-06-22 @ 12:23:35

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback