F*ck

... Vad trött jag e... Borde väl egentligen sova lite till så man orkar med dagen men jag har ju tvättid nu... Ska kila ner och slänga in två maskiner sen ska jag minsann lägga mig oc hgosa tills de e klara... Sen har jag ju visning idag :D Hoppas på bra försäljning!! Och så är det årsmöte på Mif... Plus att jag ska hämta min telefon :D Jippi!!! *ler* Äntligen ska jag kunna ta emot Mms :D Var väl typ ett år sen sist :S Saknat att få sånt faktiskt *ler*

Så vill någon ha en LG telefon som fungerar bäst tsm med 3 så bara säg till... Rekommenderar den INTE till annan användning dock...

Igår kväll ringde Aless... En jag ännu inte träffat och ville att vi skulle ta oc hträffas. Han och några kompisar skulle komma upp... Dock orkade inte kompisarna gå så det får bli till nästa gång han e i stan... *ler*

Sådär... Varit nere i källaren och nu e det dags för dagens första kopp kaffe :D Härligt... Börjar faktiskt till och med piggna till... Illa med tanke på att ajg itne somnade förrän runt 2... :S Dumma Danne som håller mig vaken *skratt* Nej så illa e det inte...

Hoppas du inte tror att det kan bli som det var, för jag vill itne släppa in dig så igen... Vill inte känna så igen... Har kommit underfund med mig själv lite mer nu och det här e inte vad ajg önskar... Inget jag vill ha i mitt liv just nu. Förbli kompis snälla... Försvåra inte saker och ting...

Puss alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback