Ett stort....

... Grattis till Jessie som fyllde år igår *ler*
... Tack till Lena för en underbart trevlig dag=) Det gör vi om snart tycker jag *hehe*

Vi var ute och gick en alldeles underbar runda igår.... Härliga områden *ler*. Sen blev det fika nere på Nesta... Och sen lite shopping innan vi begav oss hem till Lena för lite spel och mat.... En resa genom livet *hehe* Överskoj.... ;)

Ska snart göra mig i ordning och sen e det dags för jobb, men innan dess ska jag väl hinna med att skriva lite på nästa avsnitt...

USch... Jag vill ha hockey!!!!*ler* Hade varit mysigt med lie avsvalkande underhållning nu när det e så varmt :P

Älskar min lille tös... Tyvärr e hon på lite dåligt humör pga att jag inte fixade att koppla in hörlurarna åt henne... Vet itne vad som blev fel... :-(

Puss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Tack för grattiset!!!


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback