Besök!

Idag kommer Henrik och Majsan hit... Måste försöka få lite städat innan de dyker upp dock *ler* Men först skule de inm Jönköping och Klippan, så det bör väl ge mig några timmar *hehe* Ska bli kul att träffa dem faktiskt=) Annars händer väl inget i mitt liv... Förutom att ajg e trött typ hela tiden... :( Jag behöver semester... Det känns mer och mer för varje dag...

Ekonomin e väldigt ansträngd just nu, men det e ju jag själv som försatt mig i situationen så jag får väl ta mig ur den oxå *ler* Och det ska gå det har jag bestämt...

Ja nu börjar ju festen närma sig *ler* Man får väl se till och fixa ihop lite grejer till den snart *tihi* Funderar fortfarande på vad man ska ta och bjuda på... Känns som om det blir någon sallad av något slag... Eller så blir det hembakad pizza... Inte riktigt bestämt ännu som sagt... *ler'

Tja så e det snart nationaldag oc hallt... Vad händer då? Absolut inget... E iaf två kalas nästa vecka... På tisdag för Hugo och på lördag för Oliver... Två fyraåringar *ler*. Har dock ingen susning om vad jag ska ge dem :S Sen dröjer det någon vecka och så fyller Ebba år *hehe* Ja juni e ingen rolig månad på så sätt att det e så himla mycket kalas *skratt*

Inte mycket Tupperwarebokningar heller, men det ska jag snart råda bot på... Jenny var sugen men hennes vänner var *viskar* SNÅLA... Så vi fick se längre fram... Så kul att man återupptagit kontakten med henne igen=)

Usch... Jag ser mig omkring och inser att jag borde städa istället för att sitta här *suck* Lär ju ta några timmar til innan de är framme men det kan ju vara skönt att få vila lite innan oxå *hehe* Behöver ju itne stå där med andan i halsen...

Och putsa fönster behöver jag göra... TINA *skratt*

Nej men ha nu en underbar lördag mina vänner!

Puss puss






Bästa låten just nu!!!!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Ha en trevlig Lördag du också.
Ville bara säga det att det händer mycket på Nationaldagen. Jag vet!!! Men det ska vi hoppa över och BARA fira nationaldagen. Ska ändå inte vara i Kristianstad....
Hoppas ddet blir bättre med ekonomin snart. Får väl höras om ifall jag ska komma ner en Lördag. Skulle vilja ta med Tessan också då. Har inte träffat Isabell.
Kram , Jessie

Postat av: Ese

*hehe* Jo för dig händer det ju *hihi* Stora damen ju;) Ska du till bromölla då eller????*ler* Jo vi får väl ta en helg ganska snart=) Kram

2007-06-02 @ 15:46:52
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback