Vånga...

Ska dricka upp mitt kaffe sen ska jag upp dit oc hse om det finns något skoj där vilekt jag tvivlar på ... Men kanske ett oc hannat gosedjur att ha i min säng :D Måste bara se till att skaffa ett överkast eller något *ler* Tack för alla kommentarer angående nattens blogg och jag vet att ajg klarar mig själv... Känns bara så trist att inte folk accepterar det... Visst var kvällen trevlig men när det ämnet kom upp dog mitt party mood... :( Kände mig helt plötsligt inte glad oc huppåt längre...

Men men nu ska jag föröska fokusera på att det snart är semester :D Bara koppla av och planera/förbereda inför festen och kalaset... Än så länge är vi uppe i 11 eventuellt 12 som kommer...

Puss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: Rebecka

Ska bli kul att träffas och festa loss, det var ett tag sen nu. Gillade Hejaklacksfilmen "SOPA!!"
Puss o kram kossa mu.

2007-07-01 @ 17:08:51
Postat av: Ese

*hehe* Jo den e ganska bra :P *skratt* "Först köper vi flingor... Sen köper vi ost... Sen pantar vi flaskor... Sen köper vi lök" Jag låg dubbel av skratt!!! Ja jag längtar verkligen :P Ska bli så skönt att bara släppa allt :D Puss på kossan;)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback