Tisdag kväll...

Nyss hemkommen frå nmamma... Mår MYCKET bättre idag...  Kommit på att saker och ting oftast inte e så illa som man tycker först... Måste bara få lite perspektiv på det innan man ser det :D Jag talar i gåtor jag vet men jag vet vad jag menar och nu känns det bättre....

Tre arbetsdagar kvar sen e det SEMESTER!!!!!! Härligt *ler*

Fick en helt underbar kommentar i dag av en av barnen på jobb... Jag var på väg hem och ställde mig för att säga hejdå till dem.

"Vad ska du?" frågar en 4 årig kille.
"Jag ska hem..."
"Varför det??? Vi saknar ju dig då!!!"

Jag blev alldeles mållös...

"Men jag kommer ju i morgon..."
"Gör du det? Kommer du till dagis då när du varit hemma klart?"
"Ja såklart...."

Efter detta såg killen nöjd ut oc hkunde fortsätta leka :D Den kommentaren "Vi saknar ju dig då!" gjorde verkligen min dag! Annars har jag faktiskt varit ganska trött på mitt namn idag :S Har haft typ 16 svansar efter mig... Det skulle kramas gungas, sittas i knä(Önskar man hade typ tio knän ibland), pillas i hår och bara pratas en massa... Men visst e det härligt... Underbart jobbigt kan man nog beskriva det... Men när man itne ens får gå på toa utan att det står tre barn utanför och vrålar "THERESE!!!!!!!!!!!!!!!" då blir det liiiiiiiiiiiiiiiite väl.... Men imorgon blir det lika underbart att komma dit och träffa allihop igen :D Gud... Fyra veckor utan dessa små liven... För fasen Therese.... Relax :S Hmmm... Vad är det? Går det att äta???

Å vilka planer jag har för min lägenhet så småningom :D Ska bli så skoj om det nu blir lite presetkort vill säga;) Har ju väldigt begränsad ekonomi ett tag... Retar mig fortfarande att det inte gick att lösa så som jag ville och fick råd om att göra... Känns som om vissa grejer bara går för vissa personer :S Men som han sa: DEt krävs nog enormt starka kontakter för att fixa det... Och det har ju itne jag... Inga ekonomiska referenser alls :S

Nej nu ska jag smurfa vidare och kanske fixa lite med videosnutten :D Eller skriva lite...

Säger bara.. En dag i månaden blir allt svårare än normalt... Den dagen var igår... Så nu dröjer det en vecka eller ett par dagar :S Beror på.... *suck*

Puss alla och TACK för att ni finns.... Tessan, Tina, Tess, Lena, Daniel, Henrik, MAMMA, ERIKA och alla ni andra... Love you!!!!

Ps. Grymt sur på en person idag *GRrrrr* Ska jag ALDRIG få koppla av helt????

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

finns här för dig

2007-07-10 @ 23:39:23
Postat av: Ese

Tack gumman och detsamma =) Kramis


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback