Tänk..

.....Snart e det semester :D Nice!!!! Det behövs känner jag :D

Tittar mig omkring och ser att lägenheten ser ut som ett bombnedslag... Bör väl göra något åt det :S Men frågan e om man orkar :S Får ta mig i kragen och göra det trots allt...

Haft två grymt konstiga drömmar de senaste nätterna...  Problemet e att det har varit ett namn som varit inblandat men ett helt annat ansikte :S. Namnet... Hmmm... Finns det något där trots allt??? Tvivlar på det men två nätter och såna drömmar som det rört sig om så börjar man undra... Ansiktet... *Hehe* Ja inte var det samma som namnet iaf :P:P. Nåja ganska trevliga drömmar iaf och som sagt... Fin pojke att titta på där;) Mums:P

Annars händer inte mycket här just nu... Erika e hos en kompis och har sovit där i natt...  Så här har varit lugnt och skönt *hihi* Men itne har jag fått mer gjort för det inte...

Fy sjutton vilket väder det har varit de senaste dagarna :S Värden för över 40 miljoner kronor har tydligen blivit förstörda av regnmassorna bara i Skåne:S Jag har inte blivit drabbad och det e jag glad för... Vet att en av mina kollegor drabbades hårt... Hon fick springa iväg från jobb, glömde typ alla sina saker, för att hjälpa maken med översvämningen... De höll fortfarande på när jag pratade med henne i fredags kväll :S Och hon gick på semester i fredags... Vilken trevlig start :S

Nu är det snart dags för kalas oc hfest här jue =) Försöker få tag i Ola för att höra om han ska till Tyskland men ännu har jag itne lyckats :S Behöver ju lite öl och vin=)

Nä om man skulle ta oc hgöra vid sig och sen städa lite innan min goding kommer hem=) ÄLSKAR DIG Erika!!!

Puss alla

image75
ERika och Nadja... Min goding och en av hennes bästa kompisar

  Min goa fd svärmor!! Hon ställer verkligen upp i alla väder!!

 Mina älskade morföräldrar... Debetyder verkligen massor för mig... Utan dem hade jag inte suttit här idag på det här sättet!!! Love you Mormor och morfar!!!

 Mamma!!! Den person som betyder mest för mig... Min bästa kompis, mitt bollplank. Min hjälpande hand när allt känns tufft... Den enda som känner allt om mig!

 Pappa!!! Den jag alltid ser upp till och litar på...

 Anne!!! Mamma nummer 2. En stötta i mörkret, en axel att luta sig mot!

Puss på er alla!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback