*suck*

Fick ju min lön idag och det blev liiiiiiiiiiite sämre än jag väntat mig men men... *ler *jag ska väl inte klaga :D Finns de som har det värre;) Oh nästa lördag e det äntligen dags att dra härifrån ett tag... Ska bli najs... *ler*

Men först ska det hinnas med e nheldag med gräbborna jue;) Onsdag eller vad sa vi?

Ont i ryggen har jag... Fan jag ska inte dammsuga :P Blir alltid såhär ju :( Nåja det går över när jag... Nej det går över när hockeysäsongen börjar... :P Nu blev jag nyfis Björn :P BERÄTTA!!!! Du får inte lämna det så halvt;) Svärmor vill veta *hehe*

Har ÄNTLIGEN fått installerat Sims igen och som den nörd man e så går det för jämnan;) *hehe* Love it!!!!

Driftstörning på bredbandet större delen av dagen... :S Men nu verkar det ha löst sig *hehe* Man blir ganska beroende av det fort :( Inte bra...

Snart kommer bebis hem oxå... Hon har varit hos sin käre fader i natt..

Nej vi hörs efter helgen tror jag bestämt... Eller nä känner jag mig själv rätt så nördar jag här i morgon oxå :P Och på lördag.. OCH på söndag... Eller nä inte på söndag ;) Då bor jag i Malmö =) Nice nice Tinis...

Puss puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

du kommer inte sitta där på lördag heller

2007-07-27 @ 09:02:51
Postat av: Ese

Hur mycket ska vi slå vad *ler * Har ju typ hela förmiddagen på mig här hemma *hehe*


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback