Söndag kväll...

Och jag har inget liv ikväll heller :P *hehe* S jag sitter här och bloggar... Inte för att det e många som bryr sig säkert, men jag trycker det e kul :D

Nu verkar allt infgör födelsedagen ha löst sig :D Fick tag i Anna och Ewe och de ska till Tyskland på onsdag... Problem solved :D Och på fredag ska jag ut och handla med mamma inför det öppna huset. Längtar ltie till den 27e faktiskt :D Ska bli härligt att få festa loss med Eva igen=) VAr ju ett tag sen!! Och sen e det alltid skoj att festa med Tess, Tina ohc Lena=) Oh alla andra såklart=) Har ju alrigt festat med Björn så det ska bli spännande *hehe*

BEEEEECKY!!!!!!!! *hehe* Sist vi festade stod Tobbe i rondellen och lekte tupp *skratt* Minns du???;)

"Oh jag e kissig... Ja jag med men jag väntar itne tills vi e hemma..."


Fan vad roligt vi har haft=)

Nej nu ska jag ta och fortsätta städa... Stryka står väl först på listan:S

Puss puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: Rebecka

Hrm, ja, jag minns en del av det, kanske ingen rondelltupp. Vem kissade ute? Har alltid kul på dina fester- t.o.m. kolonifesten när jag fick flug-smällaren i ögat. Sen urartade festen tyvärr, men men... Puss o kram från Betty Bula...

2007-07-15 @ 23:32:11
Postat av: Ese

*hehe* Rondelltuppen på väg ner etill lyktorna :O Har du glömt honom???*hehe* Jo den där flugsmällaren minns vi :P Stackars Palle *ler* Jo den gjorde det... :S Och det var DU Som kissade ute... Mitt på trottoaren en bit härifrån :P Minnesluckor?????*hehe* Puss puss


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback