SEMESTER!!!!!!

Äntligen äntligen äntligen!!!!! Nu är man ledig i fyra veckor och det ska bli sååååååååååå skönt!!!

Hade lite kalas på jobb idag :D Fick två fina blommor... En från de på Prästkragen och en från mina kollegor på Ajgeldingerska.... *ler* Plus ett presentkort.... Så nu ska jag shoppa kläder :D *hehE* Ingrid tyckte att hon skulle köpa ett årskort åt mig *skratt* Men hon hade tittat på sittplats och det gick på 5000:P Hade väl varit en lagom present;) *hehe* Fast jag vill ju stå :P:P

Haft svårt att sova de senaste nätterna... *suck* Men men tror det var för att jag varvade ner inför smestern... Så nu blir det nog lättare=) Får låta bli att ta min tupplur mitt på dagen :P Har behövt dem den senaste veckan... *skratt*

Nej nu ska jag skriva lite... Måste ju snart få ut ett nytt kapitel känns det som.... Var länge sen sist jue... Sen blir det väl massa kaffe och så småningom ett bad :D Erika ska vara här i dag och hos Rikard i en vecka eller så sen.... Bara få rå sig själv ett tag =)

Puss puss på er alla mina gosiga vänner



Lämna en kråka tack!
Postat av: Lotta

Ha en skön semester så ses vi om 4 veckor.
Kram Lotta


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback