Semester...

Det börjar närma sig... *ler *Ska bli sååååå skönt...  Ska stänga idag dock... :S Så snart ska jag ta oc hbege mig till jobb... Ska äta och lite så först...

Du hade rätt Tess :D Det där med movie maker var skits skoj :D Fast min dator e så himla slö så det tar tid innan ajg blir färdig :(

Du vet hur mycket du betyder för mig... Jag hoppas verkligen du har en väldigt bra anledning den här gången...

Tja Vånga var då ingen hit :S Men jag förstår att ungdomar tycker om det... Jag minns själv när Becky och jag sprang där till sena kvällen *hehe* Minns du spökhuset med Nettan oc hPalle???:P Fege jag *hehe* Eller minns du när vi "blandade smet"???? *asgarv* Joeys hår fullt med sockervadd :P *hehe* Det var tider det;) Gräddbullen i ansiktet när du bad om att vi  skulle fota dig???? *hehe*

Nej nu måste ajg sluta minnas och göra något åt framtiden ;) Dvs gå och äta lite frukost och sen bege mig!!

Ha en underbar dag!!!

Puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

hehe ja jag vet, det är skiiitkul!! :D:D
o duu, en annan sak..... han är inte värd all din oro... är det dax o gå vidare kanske?....
puzz

2007-07-02 @ 17:28:56
Postat av: Therese

Jag vet... *ler *Har lagt undan karlar ett tag... Orkar bara itne bry mig... För hur man än gör så hamnar man med ändan bak och allt blir fel... Älskar honom ja, men som sagt... Det känns lite grand som det kvittar nu...


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback