Panik!!!

Ja det börjar jag få inför festen... Har verkligen kört ihop sig nu :S Men men... På något sätt ska det väl lösa sig... Men e det någon som ska tura till Tyskland i veckan så säg till mig please... Kan ju inte själv då jag inte har något pass och det tar för lång tid och för tillfället tillåter inte ekonomin att jag fixar ett nytt=( Det får bvli efter semestern... *suck* SOm vanligt när jag planerar så går saker åt helsicke *hehe* Nåja som sagt... Har väl några trådar kvar att dra i så det SKA Lösa sig!!!

Idag e det typ städa som gäller och även lite skrivande och kanske se till att göra en ny videosnutt för det va skoj :D Funderar på en liten hyllning till Malmöpågarna... Vi får väl se vad det blir till=)

Nu ska jag iaf ta och dricka lite kaffe och ta en smörgås... Solen skiner så kanske att det blir till att gå ut och gå en runda med :D Efter att allt e fixat här såklart... Annars vet jag att det inte blir något gjort alls *hehe*

Puss på er alla iaf

Ps. Var bara tvungen att sätta in den här bilden *hehe*

  Cykla i duschen.... *hehe* Och Hersley... Var e din cykel????:P

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback