Öppet hus...

... Hade jag igår =) Blev bättre än jag förväntade mig, men gud som jag stressade innan.. :( Men men nu e det bara festen kvar :D Ska bli mysigt... Handla lite nya kläder i veckan, vilket kan behövas :S Och veckan därpå bär det av till Ikea:D Härligt... Har ju 1800 minst att spendera där inne *hihi*


Blev lite trista nyheter ang Karlskrona men det löser sig nog allt=) Man har ju semester så det gör inte så mycket om det tar tid hem... =)

Ska se om mamma har fått tummarna loss ännu, för mormor ville ha lite potatissallad och det får hon så gärna då det blev mat över för ett helt kompani :S Men men=) Nöjd med dagen e jag *hehe*

Det enda som retar mig e att jagi nte kunde vara i Malmö oxå igår *snyft* Men me nfler chanser kanske???

Puss på er  alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

ja det va synd att du inte kunde vara i malmö...sakna dig om de va där du mena...puss kram

2007-07-22 @ 13:03:34
Postat av: TESS

saknade osså dig.
men vi ses på fredag... :D

2007-07-22 @ 13:34:19
Postat av: Ese

Såklart det var där jag menade Tina... =) Ja det gör vi Tess... För efter mycket uppgivenhet har jag bestämt mig att det blir av... Ta gärna med lite att dricka själv :D Jag ska försöka fixa lite goda blandningar oxå... några önskemål???;)

Postat av: TESS

Ese, jag hörde att många lämnat återbud...
nu tar du det bara lugnt o tänker inte mer på det,
vi kan väl bara sitta o mysa, snacka,äta lite gott o ta det lugnt, även om det bara blir vi 4 så räcker det långt... o även om det kommer nån till så vi har ju alltid kul tms eller hur...

2007-07-22 @ 14:59:17
Postat av: Ese

Det blir runt 9 st... Ganska lagom ändå... Fast det sista återbudet var ganska lamt och kändes väldigt nedslående.... Love you all=) Puss

2007-07-22 @ 16:46:09
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Jessie

Var jag det sista återbudet? Hoppas inte det!!!
Kram Jessie

2007-07-22 @ 16:55:35
URL: http://www.jeshan.dk/
Postat av: Ese

Nej nej Jessica... Det var du inte=) Du lämnade återbud innan tidsfristen ju.,.. det här e folk som hoppat av den senaste veckan!! Kram kram

2007-07-22 @ 20:21:51
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Jessie

Okej, vad dumt av dom. Ifall man ska lämna återbud på det hållet så måste gälla liv och död... Men jag är glad (missförstå mig INTE) att jag gjorde det, alltså avbokade. För jag försökte att ta ledigt ett par timmar. Nu sa han blankt NEJ idag. Baraför ens dum idiots fel... Men jag lovar att komma ner en Lördag i Augusti... Okej??? Kram Jessie

2007-07-23 @ 22:02:28
URL: http://www.jeshan.dk/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback