One more time!!!!

Jisses... DEt var länge sen det här :S Men kul var det=) Och ikväll e det dags igen :S Hur fasen ska man orka *Skratt*

Och imorgon går man då in i "Kärringklubben" Tack Tess för att du påpekade det :P Hur står det till med det under håret idag då???;) *hehe*

Becky har typ precsi stigit upp *skratt* Blev liiiiiiiiite för mycket för oss bägge igår men men vad fan, men blir ju bara 30 en gång i livet tack och lov *ler*

Akut maginfluensa i morse och sovit hela dagen mer eller mindre... Lägenheten ser iaf liiite bättre ut än den gjorde vid halv tre i natt.... Men men semester ju så det fixar vi till senare=)

Men vem har skrivit på min duk????:P BJÖRN!!!!!!!!!!!! E det du din buse???:P

Och varför i hela fridens namn låg jag i TInas knä med benen i vädret???? Vad hände där????

Och varför sitter jag på golvet och dricker mitt "raketbränsle" på ett foto????:O Farligt att lämna kameran till andra... ;)
Var sängen skön Tess????;) Många som var inne och kollade till dig...

Jaja nu ska jag hoppa in i duschen oc hförsöka piggna till riktigt... *hehe*

Puss puss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

japp, nu är du kärring på riktigt!!
sängen var gryyymt skön!
o ja jag har faktiskt lite koll på att ni var inne o tittade till mig... ;)

2007-07-29 @ 13:17:03
Postat av: Ese

*suck* Jo jag vet det... MEn man e inte äldre än man känner sig eller hur e det???;) *fniss* Då e vi fjortisar eller hur Tess *hehe* Ja det e inte mycket som slår min säng faktiskt :P *hehe* Men ändå har du inte koll p åatt jag fotade dig???:O Puss

Postat av: TESS

nä jag missade väl just den biten!
:P
*suck*... o som vanligt...
skjuuut mig - två gånger :D

2007-07-29 @ 23:26:13
Postat av: Ese

*hehe* Du gjorde det va;) Kommer bilder sen... :P Men vissa e alldeles privata jag lovar :D

2007-07-30 @ 09:14:49
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback