Oj...

... Vad jag hatar regn:( Var inne i Malmö och handlade på Ikea med Ingrid och Sabrina idag... var riktigt kusligt att åka på vägarna:( Men men vi kom hem välbehållna...

Ikea... Ja gud vad jag älskar den affären :D Hoppas man får massa presentkort där nu när man fyller år *hint hint*. Skulle kunnat handla mycket mer men det fick räcka med det som blev *hehe* Så senare ska ajg göra vid lite i köket... Och dricka lite av teet vi fick :D

Vet fortfarande inte vad jag ska bjuda på då jag fyller år *Hehe* Bra Therese :P Men det lutar åt kallskuret iaf på det öppna huset... Sen har jag väl lite idéer för den 27e... Så vi får väl se vad det blir av det hela :D

Har fått virus p ådatorn oc hfåri nte riktigt bort det... Så vågar inte logga in på msn om det skulle vara så att jag sprider det vidare... Så snälla MAGNUS!!! Kom oc hhjälp mig snart så jag kan bränna ner mina foton :D

Puss alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback