och så...

... Satt jag då här igen...  Borde sova för jag e så trött att jag mår illa faktiskt, men jag tänker städa lite till... Nu ser det helt okej ut i köket, vardagsrummet oc htoaletten :D Så någon panik har jag inte dirket, då det bara e hallen och balkongen kvar nu... Så det löser sig men det kan ändå vara ganska skönt att ha det gjort ett par dagar i förväg så man bara har att dammsuga oc htorka golv på fredag... Tack Mårten för all hjälp!

Ikväll känns allt bara blä... Vet inte vad det e men det e väl bara en sån dag... En sån dag då jag önskar att ajg hade någon hos mig 24/7.... Men samtidigt inte... Just nu vill jag bara ha någon jag kan hålla i handen och som pillar mig lite i håret och så pratar vi en massa... Men jag klarar mig men det kändes så i kväll... En bamsekram hade inte varit fel idag... Lite ångest över att bli 30 kanske? Ångest över att inte räcka till i vissa situationer... Ångest över att det snart börjar bli mörkt på kvällarna igen... Tycker sommarmånaderna går alldeles för öort men så e det ju....

Fan, varför kan man itne bara ha ett perfekt liv? Där ingenting går fel? Just nu går allt fel i mitt liv känns det som :S Nja det gör det väl inte, men jag hinner inte riktigt med... *suck*

Nej ryck upp dig Therese och ta tag i resterna av städningen så du hinner :D

Puss på alla som orkar läsa det här... Och ps jag kommer att må bättre när jag fått vältrat mig i självömkan ett par minuter.... Typ till nu =) Känns alltid bättre när det kommer ner i skrift... Då läser man det och ser hur löjlig man e egentligen;)

Pussssssssssssssssss igen;)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback