Och så...

image83... Var det tisdag igen... Andra veckan av semestern påbörjad... *suck* Varför går tiden så fort :S Jaja njut istället Therese :D

Fest på fredag jue... Ska bli nice... Sen e det fest igen på lördag *hehe* Undrar ärligt hur jag mår på söndag :S Men men 30 blir man bara en gång i livet...

Annars händer det absolut ingenting... Försöker städa men det e oxå allt som händer för tillfället :D Skönt med semester=) Första gången den här semestern jag e uppe i tid :D Skönt... Så kanske man hinner lite mer oxå... Gillar inte att ligga typ till tio eller så när ajg vet att jag har saker att göra... Så därför e det skönt att vara uppe vid 8 :D Så hinner man rå om sig själv lite innan Erika vaknar... Ska väl se till och få klart köket nu innan frukost tror jag... Ganska nöjd med mig själv och det jag hann med igår :D Det syns ju itne så mycket, men det känns kanon att ha fått rensat ut kylen och skafferiet... Och i princip alla skåp... Sorterat ut en massa skit nu =)

Ska se till och få blandat till lite grejer idag oxå *hehe* Gotti gott gott!!

Handlade nya kläder igår för  presentkorten... Harligt!! Och mamma hade köpt tunikor hon inte använde så de fick jag... Inte illa... *ler* Så nu e det bara håret jag vill fixa till... Färga om det och typ klippa mig... Men klippa får jag nog vänta med... Var lite ont om tider :S Men färga det kanman ju göra=)

Oh längtar till nästa vecka... ikea, isträning och Göteborg... Då ska det väl kännas på riktigt att det e semester =) *hihi*

Och tack alla mina godingar för att ni finns... Ni anar inte hur mycket ni betyder... Tror ni vet vem ni är=)

Puss kram alla osm förtjänar det!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback