Känn er träffade mina godisbitar!!!



Mitt första alster oc hdet e inte helt super duper:( Men hoppas budskapet går fram=)

Puss

Ps. Jessie och Lena. Vill ha lite foton på er!

Okej.-... Det gick itne som jag ville så videon kommer när jag sovit lite;)

Nu ska det funka däremot :D Hoppas jag *hehe*

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

tack hjärtat, tyckte den var fin!!
du har ju iaf lyckats med det jag inte klarade... att skifta bilderna på olika sätt :D
.... funkar inte alls för mig...

2007-07-14 @ 11:09:27
Postat av: Ese

Tack=)Det tog tid här ska du veta... :S Men har du kollat videoövergångar??? Eller förlåt bildövergångar????

Postat av: tina

fan va fint...ni båda töser e ju duktiga hehe

2007-07-14 @ 13:47:53
Postat av: Ese

*hehe* TYcker man nåt e skoj så går det att göra hyfsade saker :D

2007-07-14 @ 14:06:50
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback