Jajaja.....

Inte fan blir vädret bättre, men men... Får ta mig i kragen oc hstäda hela kvällen i stället *hehe*

Blandade ihop en röra med räkor, cremefraiche och lite gurka samt kryddor precis... Gott oc hganska mäktigt...

Satt oc htittade i gamla fotokataloger jag trodde ERika rivit sönder tidigare... Men nej de var hela... Eller nästan iaf... Nåja iaf så hittade jag faktiskt Suzanne Sjögren där :O Ni vet hon på Tv4 sporten.... Visste inte hon gått i skola i Trbg... Eller jo jag hade hört det men itne fått det bekräftat förrän nu... Och det var på samma skola som jag *hehe* Visserligen några årsklasser högre men ändå :D Coolt;)

Har fastnat på Tradera igen :D Lagt in massa grejer idag... Vad är det de säger... En man skit en annan mans lycka eller något i sen stilen *hehe*

Nej nu skaj Therese ta oc hstäda lite! Seeeeeeeeeeee ya!!!!

Pöss

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

En som har varit mycket duktigare än jag idag. Skulle också ha städat idag. Men icke har jag gjort det. Har bara tvättat. Usch ja. Vädret inte alls skoj. Inte nu när det är Kristianstad dagarna heller kan det vara fint väder....
Åh du får gärna länka till min blogg här om du vill. Adressen står i msn...
Jessie


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback