Jaha...

Skulle varit ute och gått i morse, men somnade om... Illa... Så nu får jag ta det ikväll istället =)

Buster kommer upp hit om någon timme... Mamma och Jan skulle en sväng till Danmark.,,,

Hur fan ska jag hinna få rent här :S Ser ut som krigeet.... Vill ha likadant finger som Sabrina tonårshäxan :D:D:D Men jag har provat och allt som händer e att jag ser löjlig ut:(

Hade en liiiiiiiiiiiiiiiite skum dröm i natt *skratt* As if säger jag bara... Men visst hade det varit skoj *hehe*

Och om någon undrar, så har jag lagt hela det manliga könet på hyllan... Mr Right får verkligen komma och leta upp mig för jag pallar fan itne mer nu... Fortfarande nada, men men... I det här fallet anser jag att dete hans förlust, även om det e jag som mår dåligt... Fast ärligt så mår jag inte så dåligt... Men känslorna finns  kvar men locket e lagt på... E bara lite rädd att det ska bli undertryck så att det exploderar... Men den tiden den sorgen... Nu har jag lite viktigare saker att tänka på...


Blev ju faster i tisdags =) En liten kille... Berättar itne vilka namn de tänkt... Jo Benjamin kan jag säga=) Det andra visste jag inte ens var ett namn *skratt* Men GRATTIS OLA!!! (Och Jessica såklart)

Nä en kopp kaffe nu så man blir människa hade nog inte skadat=) Och sne packa upp all tvätt från i går... Blev en hel del :S

Och förresten....

Tina.... Filmen kommer under dagn...
Tess.... Jag försöker... Men den bara bråkar:(
Lena... Har lite idéer om du fortfarande vill att ajg ska fixa en header till dig=)

Behöver lite gröna växter känner jag *ler* Får väl fixa lite sånt i morgon på Maxi :D

Nej mina vänner nu e jag borta *poff*

Puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

Klart jag vill gumman :)

Postat av: TESS

okeej, men då får vi ta andra bilder istället om det funkar istället, då vill jag såklart ha på barnen! :)

2007-07-19 @ 18:38:22

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback