Ja då...

..... Var det ny vecka igen... Min tredje semester vecka... Vart tar tiden vägen????? *suck*

Vilken mysig helg jag har haft med alla de som betyder mest för mig runt mig... Några undantag då förstås :( Saknade dig Daniel!!!! Och Eva... Jag vet hur tufft det e men jag finns här om du behöver...

Igår var det bio med Lena och Tina... Disturbia... Väldigt bra film faktiskt... Jag hoppade till ett par gånger eller hur Tina??? MObba mig bara vet jag *hehe* Tror nästan att ajg såg "ögongodis" på väg till bilen men det låter jag vara osagt... Vet bara att de tsatt en grymt fin kille på ett av caféerna och det liknade honom :P Gick tillbaka en gång men ville itne stirra för mycket *Hehe*

I alla fall tack för en underbar helg och det får vi faktiskt göra om utan att något fyller år kan jag tycka =)

Nu ska jag se till och vakna och sen få undan det sista i vardagsrummet... Pappa kommer väl och hämtar stol och bord idag hoppas jag... *ler*

Sen e det ikea som gäller p åtosdag.,.. Och givetvis isträning på onsdag... Oh vad härligt det ska bli att komma in i en ishall igen :D Lääääääääääängtar!!!

Puss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

Jo, vem gör inte det? Längtar alltså...
Blir kul på onsdag även efter träningen *ler*

Postat av: Ese

*ler *Ja det ska det bli :D Undrar om grabbarna kommer ut den här gången efter åt *hehe*

2007-07-30 @ 23:17:56
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: tina

jag håller med mina töser på det;)

2007-07-31 @ 10:32:08

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback