Igen....

Jaha nu satt jag här.... *ler* Kom på igår att det e lika bra att få ner all ilska och frustration direkt... E så grymt irriterad på NÅGON idag... Ringer och frågar om jag kan ta mig till Smyge bara så mitt i natten... Vad fan?! Vem e det som e vuxen egentligen???? Dags att börja ta ansvar... Kan aldrig riktigt koppla av känns det som... Inte ens de helgerna jag ska vara barnfri...

Men men så e det att vara mamma :S Och man finns alltid där för sina barn även om man önskar att det fanns typ LITE HJÄLP från vissa personer :S

Men men nu sk jag inte spy galla för det kommer mycket bra därifrån oxå men ibland vill jag bara strypa honom!!!!

Sådär... Känns bättre nu när jag fick ut det direkt =)

Puss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

o vem va denna idioten då

2007-07-11 @ 22:26:48

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback