Idag....

......S<knar jag min lilla bebis mer än vanligt:(  Men hon kommer hem på lördag som tur e :D

Ska ut och handla med mamma i morgon men först hoppas jag att jag tagit en tur med stavarna :D Därför hade jag faktiskt tänkt gå och lägga mig så att ajg verkligen kommer upp för en gångs skull:P Har myyyycket kvar att städa men det löser sig nog;)

Såg att Caroline hade gjort en fin uppdatering av vad som händer hos henne i sommar:P Tja här händer det inte mycket mer än att det bär av till Göteborg, Karlskrona(HOOOOCKEY) och eventuellt Danmark (Oxå hockey;))

Ja och så har vi ju kalas på lördag och fest hela nästa helg Ujujuj.... Jag som inte e direkt van att röja :P E nog beredd på att ligga hela söndagen *hehe* Säger bara tur man har semester då :D

Nu ska jag ta oc hnanna kudden=)

Pussas


Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

asså hallååååå
"tagit mig en tur med stavarna"
hur FAN lät det Ese!!!!

2007-07-20 @ 15:09:28
Postat av: Ese

Du som e snuskig Tess:P

2007-07-22 @ 10:54:30

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback