Hej hej sommar

Tjoo... Nic i hej hej sommar e verkligen hypad... Att han bara orkar :S Jag blir trött bara av att lyssna på honom :S

Här händer egentligen itne så hemskt mycket... Njuter av semestern och håller på med lite förberedelser inför nästa helg och nu i helgen såklart... Ska ut och handla med mamma på fredag...

Har fått en konstig hosta... Får väl hoppas att den släpper snart :S

Oh, nu e det bara.... *räknar* 2 veckor tills Hökarna går på is... =) Och bara *räknar igen* 23 dagar till det bär av till Karlskrona :D. Sen dagen efter e det ju Danmark :D Lääääääääääängtar... Börjar få grym abstinens nu :S Hockey e ju det bästa som finns... Nästan iaf;)

Men men... Först e det massa bus kvar på semestern =) Usch jag vill itne bli gammal :S Har lite ångest faktiskt :S Men men så länge man e ung i sinnet så =)

Nej nu ska jag nog ta och göra vid mig så man får något gjort idag *ler*

Pussas

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback