Blä...

Aå känns allt nu... Men det går väl över... Eller inte... Vill bara få lov att tycka synd om mig själv lite nu... Få lov att må skit utan att behöva känna att livet går vidare... Just nu har det stannat... Ett skal av det som varit... Jag ser på det utifrån och skrattar... Fan vad dum du e Therese... Get a grip.... Du betydde inget alls...

God natt!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

Alla har rätt att bli nere och tycka synd om sig själv när sånt händer gumman. Se bara till att du inte går ner dig för djupt. Du vet var jag finns om du behöver.
Massa Kramar

Postat av: TESS

jag håller med Lena och säger som jag sagt innan , han är inte värd dig!!
ta ett par dagar o deppa, sen reser du dig starkare och bättre till mods.....
slå en pling om det behövs :)

2007-07-10 @ 19:30:54
Postat av: tina

o du vet var jag finns hjärtat

2007-07-10 @ 21:11:22
Postat av: Ese

Har faktiskt redan kommit över det... Gårdagen var ingen hit och jag vet vad det beror på... Har tänkt över saker och ting, men som sagt det löser sig :D TAck mina älsklingar... Puss på er

2007-07-10 @ 22:23:56

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback