SKUMT!!!!

Kunde inte logga in precis... Något tjafs med ip adressen :S Men men skam den som ger sig :P

Fick ju sett hockey ändå *hehe* Nog var det några som blev överraskade allt :P Så himla skoj att driva med folk och de säger en massa oc hsen så står man där trots allt :D Missar ju itne en hemma match om det inte e ytterst nödvändigt!!! hAr missat en oc´h då VAR det nödvändigt!! Annars hade jag inte fått mitt jobb örmodligen! Dumt att chansa!

Men men blev en spännande match till sist iaf =) H'lig kämpaglöd mot slutet!!! Och ite spännande blev det allt =) Sista hemma matchen innan kvalet på onsdag...

Kommer att sakna folket därinne... Iaf vissa... Men man får väl se till och träffas även under sommaren :D Jag fyller ju år och det gör ju Tess och Tina med så någon träff ska det väl kunna bli med tjejerna därinne=)

Tänker inte ens lägga ner krafter på att kommentera det där sk "Fylleslaget" på Etagé *suck Säger jag bara... tänk att inte tidningarna har något viktigare att skriva om än "skandaler". Skvallerpress eller??? Nåja nog sagt om det....

Ska nanna nu!

Puss på er

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

nåååågra grillkvällar i Tess trädgård i sommar ska vi nog fan hinna me!! :D

Postat av: Ese

Det låter väl bra det *hehe*

2007-02-27 @ 23:48:27

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback