Paradise

Nåja kanske inte *hehe*

Missar hockeyn i morgon, men men... Får följa den på nätet då:( Hinner ju förmodligen inte in innan matchen börjar... Lär vara därinne tidigast i period , men det beror ju på om barnen går hem tidigare... Blir det så så e jag givetvis på plats... Önskar Magnus och Vanja lycka till med flytten :D

För tillfället är jag så himla trött på människor som lägger sig i sånt de inte har med att göra... Och som bara klagar på alla hela tiden... Jag har mitt och gör vad jag kan. Passar det inte så kan det vara :D

Skulle varit i Malmö igår... Hade behövt det känner jag:( Men men dte går inte alltid som man vill här i livet... Ville ju vara uppe i Linköping oxå men det gick inte heller... Men men...

Mormor skällde ut mig när jag berättade att jag varit i Malmö trots allt i torsdags... *hehe* Men det tar jag så gäran för går det att fixa så vill jag ju se grabbarna spela... Förr intresserade jag mig för Nhl och en massa annat oxå, men det varken orkar eller hinner jag nu... Jobbet tar hårt på krafterna och jag ser numera hockeyn som en avkoppling... Förr var det mer som en drog... Även om jag inte var på matcher så följde jag då i första hand NHL... Min mamma och pappa fick nästan spel på mig *hehe* Och sen blev deti nte bättre när jag flyttade ihop med Rikard... Haha... Men jag minns ändå mina pratstunder med Daniel nere i källaren medans jag manglade bäst... Varenda måndag samma sak *skratt* Sen massa popcorn och Cityakuten... Men som sagt... Först allt hockeysnack i ett par timmar... Daniel Rydmark och Pekka Lindmark var ju mina stora idoler(Och Mats Sundin såklart)... Och när jag träffade Pekka var jag salig i flera veckor efteråt!!! *hehe*

Minns även när Mif skulle möta något ryskt lag uppe på söderslättshallen... Jag ville så gärna gå oc hmamma skulle vara duktig och fixa biljetter åt mig, syrran och pappa... Hon var så lycklig att hon fått biljetter på sektion A!!!

Jovisst :S Längst upp oc hlängst ut hamnade vi *HehE* Spelarna var små svarta myror som åkte omkring *hehe* Men men känslan fanns där och även om det är många år sen så kommer jag ihåg den...

Puss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tess

daniel rydmark är våran kung, våran kung våran kung....
ååhhh jag minns dt som igår när speakern i båset ropar ceenteeer nr 17 danieeel ryyydmark!!
wiiiiieeeeee
härliga tider
o såååå kär jag var i han. ha ha ha
fjortisar är vi allihopa *nynar*

Postat av: Ese

Lite kär i Rydmark var då jag oxå *Hehe* FAst jag såg ju aldrig hockey på isstadion *gråter* Men men tar igen det nu... :P Synd att Smurf e så ung *asgarv*

2007-02-27 @ 21:24:25

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback