Men vad *pip*

Bortaseger vad är det???? Tydligen är det omöjligt för Redhawks att vinna borta :S Ledning med 2 mål ända in i tredje perioden och ändå blir det förlust:( Alltså kom igen grabbar!!!! Visserligen efter förlängning, men vårt facit i dessa matcher är *suck* absolut noll vinster :S

Nu e det snart dags att gå till jobb... Öppnar idag... Skönt att sluta tidigt iaf =) Ska lämna pengar hos pappa oxå... Leverans av TW i morgon ju *ler* Faktiskt spännande att få titta i den nya katalogen=)

Annars händer inget skoj alls... Vill krypa ner under täcket och bara sova lite *zzzzz* Men men... Man kan itne få allt här i världen *hehe* Blir kaffe nästan direkt jag kommer på jobb iaf... Anna har lovat att fixa det så... Får väl tvätta håret nu, så det hinner torka lite iaf...

Och du min goe herre.. Du vet vad du betyder va?

Puss kram alla

Ps igen;) Patrik H e fiiiiiiiiiiin

Update:

Nu e jag hemma igen och det händer absolut nada:( Grymt grymt rastlös och hade väl kunnat städa hela lägenheten om det inte vore för att det är så TRIST:(:(

Jaha... Vad ska man mer skriva... Känns som om man stagnerat för tillfället:( Ingenting händer och inte blir det Linköping heller på lördag som det ser ut nu *suck* Ville verkligen, men den det var tänkt skulle köra kunde inte:( Lite synd för det hade varit skoj... Och hade det bara varit en vecka senare hade ajg lätt kunnat ta bussen upp men nu fattas ajg pengarna :(

Usch ja... Så var det dags för det dära samtalet som ajg skjutit upp nu ett tag i morgon... Ödets timme *trumvirvel* Nåja är väl kanske itne så allvarligt om det blir negatvit men men... Grymt trist... Fsat jag ska nog klara det med...

Ska iväg och jobba igen imorgon... Precis som vanligt *hihi* Får se om vi e många barn, annars smiter jag över med några till Ekan :D Pratade ju med S idag och hon tyckte helt klart vi skulle göra det :D Lite utbyte emd barn oc htankar oc hså... Och så får man minnas "The old days" *hehe* Har ju varit vikarie där innan oxå :D

Oj vad jag stavar bra idag *Hehe* Men ajg orkar inte rätta till det för datorn e så DJÄVLA slö!!!!

Puss på er alla pussisar

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback