Jaså Jaha??

Skrev faktiskt en ganska lång blogg i morse, men den försvann så nu orkar jag inte göra om det *hehe*

Nyss hemkommen från jobb. Varit ganska lugnt, men ajg har suttit i telefon ang lilltjejen här hemma. Fick en läkartid tillsist... Fast inte förrän i mars. Men men bättre sent än aldrig säger de väl :S

Ska ta en kopp kaffe, lagat av just lilltjejen oc hsen skriva lite mer... Porr *skratt*

Fy sjutton vilka bilder jag hittade igår *dregel* Han e ju så grymt fiiiiiiiiiiiin...

Imorgon är det nog dags för samtal igen :S *Suck* Och nästa vecka börjar man med iuperna... Men men... Det löser sig...

"Jeg kan en sång som går dej på nerverna...." ARGH!!!!! Springer oc hgömmer mig varenda gång Erika tar fram den *Hehe*

Ny vecka nu ju och här händer det väl inget... Hockey på torsdag oc hjo eventuellt ett lite obehagaligt samtal på onsdag som ajg hoppas går bra!!!

Puss på er alla glada!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tess

som sagt... jag måste höra om allt mystiskt i ditt liv....
jag hänger ju inte med alls.
pok

Postat av: Anonym

*hehe* Vem den gossen e jag skriver om idag borde du kunna lista ut;) Den andra har jag oxå berättat om... ;)Puss kram;)

2007-02-19 @ 20:30:40

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback