Jaha...

Hejsan hej!

Då ska vi se om vi lyckas få ner något vettigt här... Tvivlar på det men vi kan ju alltid försöka *hehe*

Var ju på hockey igår... Trevligt med vinst... Var länge sen sist *hehe* Sen blev det kinamat hos Daniel :D Tusen tack igen!

Lite deppig e jag idag... *suck* Men men... Du hör väl av dig hoppas jag... Är så grymt orolig att något hänt och du inte kan höra av dig... Vill så gärna få berätta hur jag känner... Om jag nu vågar det någon gång...

Nu är det tvättkällaren som gäller och sen städning *suck* Ska ut och gå en runda med Malin sen oxå är det tänkt *ler* Behöver lite annat att tänka på... Alla som känner mig vet vad ajg känner för den här grabben och hur hispig jag blir när det blir så här... Grymt grymt orolig... Hjälper ju inte att skicka sms heller när de inte går fram:(

Ha en underbar söndag och ta hand om varandra!

Puss kram

Uppdatering:

Jag fick äntligen beskedet jag väntat på!!!*ler* Allt var okej... SKÖNT!!!

Snokat runt lite idag *hehe* Hittat mycket intressant;)

Ska väl fortsätta skriva lite om en av de sötaste pojkarna;)

Så puss på er alla igen!


Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Grattis till Malmös vinst...
Hoppas det ordnar sig med killen...
Kram Jessie

Postat av: Tess

heej gumman,
välkommen till oss bloggnördar. :P
jag är nyfis på vad som händer i ditt lovelife kan jag säga!! hoppas på uppdattering på torsdag!
puss o kram

2007-02-18 @ 15:42:22
URL: http://smultrontess.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback