Vilken smäll!

Ja det kan man väl lugnt säga att Malmö åkte på igår... Fattar fortfarande inte vad som hände... Malmö var fan inte ens närvarande... Rögle krigade på och Malmö bara tog det... Vi var sist på allting... Det värsta e att jag tyckte nte ens att Rögle spelde överdrivet bra... De hade viljan, men spelet saknades precis som hon Malmö... Men en välförtjänt Röglevinst var det och det e bara att gratulera och till Malmöspelarna säger jag SKÄRPNIG!!! Och nu biter vi ihop och tar Oskarshamn på fredag...

Ska snart iväg till jobb... Mår inte jättebra idag... Men det beror nog på resan igår... Tar på krafterna att jobba sen direkt in till Malmö och så inte vara hemma förrän runt halv ett...

Nej nu måste jag nog in och göra vid mig... Ha en bra luciadag allihop...

Kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback