Totalt kaos

... I min lilla hjärna... Gud aslltså... de säger ju att efter regnet kommer solsken och allt har gått emot mig på senaste tiden känns det som... Och nu helt plötsligt vet jag inte vad som händer... Först lönene... Sen DU och nu pojken igen..... Ahhhh.... Varför ska livet vara så djävla komplicerat? Nåja det reder nog upp sig... Känns iaf väldigt bra för tillfället... Och såna här komplikationer tar jag mycket hellre än en mass oro... Vet ju varför det varit som det varit... Men nu hade det lugnat ner sig för pojken oxå =) Såååå skönt att få jobba två skift istället =)

Jag är fan beroende av clementiner... :S Hur ska jag reda mig när säsongen e slut????? Gå tillbaka till tråkiga äpplen igen *suck* Men men nu e det snart jul :D

Puss på er igen ;)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback