Mycket att göra

Känner mig grymt stressad idag men måste ta det lugnt mellan varven... Ska snart ner i stan oc hhandla lite på Systemet... Ska handla lite kött och vitlök med... Sen kommer mormor och eventuellt Milla vid 14... Sen e det dags att börja med maten... Vid 18 börjar så festen... Men fra mtills dess ska jag hinna baka, göra vårrullar koka ris och tja lite annat smått och gott... Erika klagar på ont i sitt öra igen men hon måste ju ta sina piller för att det inte ska göra ont... Får bort och hämta dem hos Rikard senare idag...

Mamma blev inlagd igår :( De vet inte riktigt vad det e med henne... Hon hade ont i bröstet men ambulansen uteslöt hjärtinfarkt och skönt e ju det... Men det tog lite udden av den roliga helgen... :(

Var ute och åt på A9 igår :) GRymt gott men guuuuuud vilka portioneer :S Sabrina och jag bara tittade på varandra *Hehe* Sen var det bowling och för en gång skull var jag inte sämst *dansar*. Fick tom in en strike :D Det har väl aldrig hänt *Hehe*

Nej nu väntar disken... Höres i morgon eller något...

Puss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Hej!!
Hoppas ni hade roligt igår.
Vill du vara snäll och uppdatera min blogg adress med annan? Använd denna istället: http://jeshan.wordpress.com/


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback