Mitt intryck...

Av matchen igår... Det var sann kämpaanda nästan hela tiden, men pucken ville itne studsa Redhawks väg... Därmed inte sagt att det var en bra match, för det tyckte jag inte... Hurme måste höja sig MINST två snäpp för att nå upp till den standarden vi alla vet att han kan hålla...

Nieminen tillbaka och tack för det... det e ett sant nöje att se honom på isen... Han kämpar och sliter i vartenda byte och "The smiling devil" var verkligen en av de bästa igår... Men kung Marcus drog ju helt klart sitt strå till stacken... Vilken lirare... Igår imponerade han återigen på mig efter att ha varit ganska blek ett par matcher... Men igår visade han vad han kan igen... Men var var den kämpaandan mot Rögle? Du hade ju kunnat köra "ihjäl" de grönvita för sjutton :)

Nåja... Det var lite för att skingra tankarna... Håller på med tvätten nu och sen ska jag upp och hälsa på mamma...  Hon har ju flyttats ner till trbg igen... Skönt att ha henne nära... Daniel, Erikas pojke ska följa med idag oxå... Det e verligen en go kille och mamma ville såklart träffa honom efter allt Erika berättat om honom...

Nej en kopp kaffe nu och sen samla ihop mer tvätt :(

Puss på er mina änglar

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback