Mamma...

Jag älskar dig... Det vet du...

Fick tråkiga besked igår men jag vet att allt kommer att gå bra... Men det e tungt ändå... Mamma e alltid mamma...

Tack för att DU gav mig tröst och stöd om än "bara" via telefon... Men du anar inte hur mycket det värmde...  Kändes skönt att prata med någon som varit i samma sits... Älskar dig för det och det vet du... Fast du fortfarande håller på fel lag;)

Tog och sjukade mig i dag... Knappt sovit i natt... :( Men nu tänkte jag ta mig en kopp kaffe och sen se våra bästa år om en timme...

Tack Tina för att du tog hand om mig i går... Love you babe... Du betyder enormt mycket för mig och du vet var jag finns alltid!

Puss och kram till er alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback