Lördag morgon...

E väl faktiskt hyfsat utvilad idag... *ler *Men så la jag mig oxå 22.30... orkade inte mer... Ögonen gick i kors och helt totalt utpumpad var jag... Men nu e det dags för nya tag *ler* Ska nog sätta mig och se på lite Disney channel... Inte sett tv alls i den här veckan...

Inatt hörde en person av sig som jag ttrodde hade glömt mig.... Men då sov jag så gott... Och det känns som om det e för sent där ändå... Känns inte som om det går att fixa till längre:( Tyvärr då jag tycker entormt mycket om honom... Men orkar inte ha det som jag haft det tidigare... Och för att vara ärlig mår jag oförskämt bra för tillfället... Vet itne riktigt vad det e... Om det kan bero på gårdagen som bara gick i glädjens tecken eller om det e något annat...

Så himla glad för att jag fick den höjningen jag trodde var absolut omöjlig att få... Men snacka o att jag e nöjd... Så nu ska bara vissa grejer fixas innan jag kan glädjas åt det på riktigt... *leR* Men det lär ju gå hyfsat fort!!

Idag fyller min älskade mormor år och jag ska väl dit sen och gratulera lite =) Älskar dig mormor!! Hoppas du vet det!!!

Puss alla

image147

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback