Kanelbullar

Fick ett ryck igår och bakade kanelbullar:) Hade bakat mer om jag haft  mer mjölk hemma... Men ska handla lite sånt idag så får vi se m jag får ett ryck till :D

Lever fortfarande på fredagen... Kan inte hjälpa att jag känner så.... Vet att jag inte borde men så e det tyvärr..

Mår inte helt hundra idag... det svider i ögat... som det alltid gör när jag e på väg att bli förkyld... Och näsan e genomtäppt... Och stackars Erika ligger och kräks hemma hos Rikard... Vi kom överens Nettan och jag , om att hon stannar där till s hon e frisk...

Nu e det stängning idag... *suck* Men men... Det går det med... Öppnar imorgon...

Usch kan iinte riktigt fatta att det snart e jul... Har knappt köpt några julklappar alls... Hugo och Ebba e väl klara men sen e det resten... Men det blir som vanligt *hehe* Therese står där dagen innan jul och handlar allt;) Ska bli skönt när pengaproblemen e över och man slipper göra såhär *hihi*

Får väl se till att vinna den där jackpotten på bingo snart :D *hehe*

Hockey igen på onsdag :) Nice :P Kanske att Coffe kommer upp en dag i veckan oxå... Var länge sen man träffade honom ju :)

Fick förresten beröm för hur det ser ut i mitt sovrum och vardagsrum nu sen jag möblerat om =) Trevligt... Jag trivs faktiskt jättebra med det oxå =)

Nä nu måste jag klä mig... Blä... Ut i det tråkiga vädret sen:( Puss alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback