Julstämning...

Ja faktiskt så börjar det infinna sig här hos mig... *ler* Vet inte om det är den överväldigande dosen av julmusik jag tillför mig själv varje dag eller om det e vetskapen om att det e jul om 3 veckor... Det enda trista e att Erika ska fira den hos Rikard:( Saknar henne redan *snyft*

Idag blir det till att få upp det sista... Ljusstake i köket och på Erikas rum och så det sista pyntet som ska ut i köket och så =) Men tror helt klart jag blir färdig idag... Så snart ser man att det här e en lägenhet igen :P

Varför gick jag och la mig så tidigt igår:( Missade flera trevliga personer på Msn pga detta *Snyft* Men men så e det ju tyvärr... E man trött så e man...

Idag kommer då mina små barn hem :D Ska bli nice att få krama om dem... *ler* Fast Carro kommer inte att vara här så mycket innan jul nu:( Macken ska ju resa bort så hon får låna hans lägenhet... Kul för henne... *ler*

Ja så var det dags för stängning imorgon igen... Nåja... E nog inga sena barn direkt =) Sen blir det hem för att fortsätta pyntet om det inte blir klart idag vilket jag ju självklart hoppas på :)

Ja just ja=) Grattis på Anton!! Hoppas kunna gå dit en runda annars får han sin present på lördag=) Usch vad jag önskar att alla mina pengabekymmer var över redan nu :(  Hade varit trevligt såhär inför jul *ler* Men jag fick ju reda på min nya lön och det var definitivt inte att förakta... Den höjningen jag fick gav mig en chock :D Så det tar inte alltför lång tid innan allt e klart=) Och sen blir det nice ;) Äntligen kan man göra saker man önskat länge :D Ikea lär bli mitt första stopp =) Eller så blir det körkortet;) Något av det *hihi* Och kanske att man på allvar kan tänka sig att blanda in en tredje person i sitt liv då... Dvs kanske att jag kan tänka mig att satsa på ett förhållande då=) På allvar alltså *ler*


Nej nu ska jag sluta svamla och se till att få något gjort... En kopp kaffe tack och kanske en smörgås... Eller nä lite fil =) Härligt att för en gång skull ha ltie variation i kylen *hehe*

Pussssssssssssssss på er godisbitar

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback