Julfest

Ja det hade vi igår och det blev faktiskt jättelyckat... Barnen var väldigt duktiga och satt fint medans de sjöng:) Vilka härliga barn vi har i gruppen... *ler* Såna här tillfällen gör att det verkligen e värt att jobba =) Fick en sån underbar kram av en av tjejerna igår... Och en present av en annan liten tös :) Men den öppnar vi inte förrän på julafton :D

På tal om julafton så får mamma komma hem ett par timmar då :) Känns jättebra och glad för det e jag =)

Börjar känna mig lite konstig i halsen men det e inget allvarligt ännu... Förkylningen som jag trodde skulle bryta ut har itne gjort det...

Nu ska jag ta och tvätta mig och borsta tänderna sen e det jobb som gäller... Slutar tidigt idag och då ska jag och Anna upp till mamma :)

Puss alla

Ps. Grattis till dig min vän som verkar ha hittat rätt :D

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback