Helgen

Vet inte riktigt vad som hände i lördags... Blev väldigt uppdelat på festen men vi som var kvar efter 23 hade väl hyfsat skoj *hehe* Coffe bjöd på sig själv som vanligt *hehe* Men Lenas kommentar när Coffe sgäer att alla var osexiga (Eller något i den stilen) Tog ändå riset *hehe*

"Sexig, sexig, sexig, sexig... Och Coffe..."

Kom i säng vid halv nio igår och upp vid halv tolv... Plus att jag va uppe ett par gånger däremellan... Behöver jag säga att jag var hyfsat trött igår kväll?

Och Malmö lyckades vända ett 0-3 underläge till vinst med 6-3... det e starkt...

Var uppe och hälsade på mamma igår... Älskar dig bara så du vet!!

"Jag skrattar år mina egna skämt... Fan vad patetiskt...."
"Du kommer att få ett "huvudavtryck" på dina bröst sen..."
"Oh vad vi hånglar nu..."
"Jag måste säga hejdå till stolen..."
"Oh vad gött med kebab!"

Nej med Coffe på fester blir det inte tråkigt långa stunder *hehe*

Jag hade mina depp perioder... Men det har varit lite väl mycket på sistone.. Vet inte riktigt hur jag ska tackla allt... Men ska nog ta Lenas råd trots allt...

Tack än en gång för en trevlig lördag mina äglar... *ler*

Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback