Dålig

  • ... På det här med uppdateringar kan jag känna... Har bara inte känt för blogg på sistone... Varit så mycket annat...

    Men men julen flöt på och det var otroligt mysigt... *ler* GOd mat och så fick jag umgås med dem jag älskar mest... ALla utom Erika:( För hon var hos sin pappa ohc mådde gott :)

    Hockey imorgon... Hoppas på seger:)

    Nyss hemkommen efter att ha varit och lämnat Daniel... Erikas pojkvän... E så glad att de hittat varandra, för han har verkligen påverkat henne bara positivt... Knappast något skolk mer, och hennes humör har förbättratas oc hhon e mer positiv än innan... Så ja visst kan en människa förändra en annan :) Så gosigt att se dem tillsammans *ler*

    Så blev det bestämt att jag ska till Arlöv på nyår... =) Hoppas på att Becky kommer hem ganska tidigt så kan ajg kanske sova där *hihi* Saknar min Kusin Mu ju :P. Måste höra allt om hennes kamelridningar ju ;)

    Annars händer inte mycket... Mamma har fått tid till operation och e nu i Lund... Trivs inte särskilt bra och jag saknar henne massor redan kan jag ju påpeka:(

    Usch... Hemsk att erkänna men jag saknar någon att hålla i hand just nu... Hade varit mysigt när kvällarna e så långa... Men men ska ju kännas rätt oxå och inte bara för att det ska vara så... Har mina "krav" på hur "pojken" ska vara *ler* Och det e inte många krav men sen e det viktigt att kemin stämmer... det känner man ganska fort...

    Drömprinsen är ju utom räckhåll det vet jag *Hehe* Men finns många fiskar i sjön... Gäller bara att slänga betet rätt gissar jag :)

    Han ska:
  • Vara väluppfostrad och trevlig....
  • Älska barn...
  • Kunna vara romantisk...
  • Acceptera mina fel och brister, men samtidigt vara ärlig med vad han tycker...
  • Och framförallt måste kemin stämma.... :)

Men men nu e det som det e och så småningom dyker han kanske upp... *ler *Det blir som det blir... Man får helt enkelt ta en dag i taget oc hnu fokuserar jag på att få mamma hem igen:)

Puss alla


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback