Vad?

Ska jag skriva? Ingen aning...  *hehe* Har inte hänt något speciellt faktiskt... Inskolningarna går kanon och på jobb e det super... Fast ändå längtar man som vanligt efter helgen! *hehe*

Var och hjälpte mamma och Jan igår igen med städningen och imorgon börjar de flytta så det kan bli gjort ordentligt...

Vad ska jag säga??? Har fortfarande inte hört något, men det gör inte lika ont längre... Men DU har ju fått en stor del i mitt hjärta igen, fast jag vet att jag kommer att bli sårad... Men men... Jag hänger på så länge... Hoppas bara du vill fortsätta vara min vän sen oxå...

Idag ska jag till läkaren med Erika... Sen i kväll e det *hehe* BINGO med Eva och "mormor". Saknat det hela sommaren faktiskt=) Och imorgon blir det ju Palmfestivalen... *ler* Hoppas på någon eller några ölbiljetter rån Jan;) Hade faktiskt ett väldigt trevligt och givande samtal med honom igår... Har nog aldrig pratat med honom så mycket förut!!! Mycket trevligt... Men jag tror han behövde prata av sig lite oxå efter allt med lillebror...

Lillebror ja... Min älskade Tim... Du är bara så himla go=) Jag lovar att dra med mig ERika på lördag på dansen...

Usch... Nu e de sånt trist väder igen:( Men men man kan nog inte förvänta sig annat eftersom sommaren glömdes bort iår :S Och nu börjar det ju gå mot mörkare och kallare tider... *Suck*

Puss på er alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anders

Ser att du har samma problem med känslor för killar/män som jag har för tjejer/kvinnor...
Hoppas det löser sej för dej vännen.
Kram

Postat av: Ese

Jag får helt enkelt se tden an... Känns just nu... Konstigt bara... Men samtidigt mysigt och trevligt... Lite tafatt *ler*

2007-08-25 @ 22:48:30
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback