Uppdatera... *ler*

Ja det får man väl ta och göra då och då ;) Igår var det då äntligen dags... Alltså känslan av att komma in i ishallen igen var obeskrivlig... Först nu de senaste månaderna jag verkligen förstått hur mycket hockeyn betyder och hur fast man e *ler* Iaf så tränade killarna och de såg precis så där lagom övertända ut som man förväntar sig att de ska vara :D Sen gick vi ner för att få ett foto på Erika och Paulsson och då stod Thure där och skrev en massa så Erika fick även en bild med honom... *ler* Sen fick jag även skjutit iväg en bild på Öberg, Lena och Tina och så Erika oxå på ett hörn *hehe* Synd inte Hersley var där dock:( Men men han har kasnke redan stkit över vad vet jag.... *suckar djupt*

Sen gick vi en runda på stan och sen var det middag på Mando... Grymt god plankstek måste jag säga :P Tack än en gång Lena=)

Idag var det äntligen dags att åka till Ikea... Och jag mådde verkligen som en prinsessa där inne=) Tyckte jag handlade och handlade men ändå har jag hälften kvar på presentkorten *hehe* Nu e det bara glödlampor och lite krokar och stift som ska till sen tror jag här blir suverätn fint hemma=)  Tom Erika verkade trivas därinne=)

Såja nu var det dags för Raven igen=) *hehE* Puss puss alla

Och du... Hur jag än försöker så går det inte... Jag vill veta... Jag vill ha den därvissheten du lovade då för länge sen... Saknar dig och älskar dig! Borde inte vara så men det är det ändå...

image84

image85

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anonym

Hersley är kvar i stan. Träffade honom ute i fredags.
Ett hett tips från mig, åk till J20s träning om du vill se hersley...

2007-08-03 @ 21:53:30
Postat av: Johan

Det var jag som skrev det sista där. Namnet kom inte med...

Postat av: Björn

Min flicka :D Så sjukt söt....

2007-08-05 @ 20:04:54
Postat av: Ese

Tackar tackar Johan... Det ska jag nog ta och göra då=) Synes på fredag... Och Björn ja jag vet att hon e söööööt=)

2007-08-07 @ 13:00:43

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback