Träningsmatcher...

Äntligen var det då dags och jag begav mig upp till Karlskrona TIDIGT :S Men men... Sånt e livet *hehe* Blev det billigaste alternativet eftersom anmälningsfristen gick ut innan jag fick skrapat ihop pengar till både resa och medlemsavgift... Men som sagt så löste det sig... Passade på att ta en kopp kaffe hos Anders oxå... var trevligt...  =) Kaffet på Telenor arena var ju inte det godaste enligt mig iaf :S Iaf inte då jag drack det på förmiddagen... :S

Men men var ganska död i går då det var dags för Danmark och ett möte med Nordsjälland Cobras... En ganska avslagen matc, men jag tycker båda matcherna har visat på kämpaglöd och offervilja från de flesta i laget... Tryout backen James Jernberg var ju en bjässe... Och han gjorde väl inte någon direkt besviken men man blev inte heller grymt imponerad över honom... Vi får väl se hur hans framtid blir... För min del känns det som att vilket som e okej...

På vägen hem var det stopp på motorvägen :S Översvämniingar så det visslade om det... stod i kö i närmare en timme... Mindre skoj... Men men hem kom vi tillsist efter diverse bråk med Gpsen *hehe*

Idag kommer min Superbabe med barn på besök=) Ska bli skoj att hitta på lite ihop igen=) Var länge sen sist... Känns som om vi växt ifrån varandra lite men det får vi ändra på =) Jag tänker på dig gumman det vet du! Vet precis vad du går igenom just nu! Men vi har ju våra bingokvällar längre fram i höst...

Och Tina... Jag tycker du ska go for it;)

Hade en megaskum dröm i natt... *skratt* Tänker dock inte gå in på vad den handlade om, men jag börjar alltid fundera när jag drömmer såhär :S Så även den här gången, men det e itne det här jag vill... Tror jag inte iaf:S

Borde väl ta och hoppa in i duschen så man kan få undanplockat lite sen. För Eva Anton och Noah e tydligen redo att dyka upp snart=)

Så jag skriver nog mer sen=) Puss på er allihopa


Lämna en kråka tack!
Postat av: renegade

Får väl komma ner i hälsa på dej inom kort, vill juh inte att bara en ska åka fram o tillbaka hela tiden.
Kram på dej vännen.

Postat av: Ese

*ler* Det ska vi nog kunna fixa det oxå... Fast får bli på en helg med tanke på hur körigt det e på jobb just nu:(

2007-08-14 @ 20:25:47
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Anders

Löser sej vännen :)
Kram

2007-08-25 @ 19:21:53
URL: http://renegade.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback