Söndag... Och ett nytt inlägg=)

Imorgon börjar så mina inskolningar=) Ska bli skoj att lära känna de små liven och deras familj såklart... Förra veckan var enormt jobbig, men nu kan det bara bli bättre och snart e vi i gång på allvar=) HÄRLIGT!!!

Lite tråkiga saker har hänt, men så e väl livet... Men som sagt... Inte bra alls...  Måste försöka få till stånd lite ändringar på den fronten...

Igår var Eva här ju =) Och det var himla skoj... Vi åt gott, såg film och bara pratade skit... Hon mår som hon mår och jag har ju varit lite förvirrad den här veckan pga vissa grejer... Men som sagt så går det väl över om en vecka eller så men just nu e det jobbigt... Måste försöka släppa... För det e inte det jag vill... Eller är det det??? SOm sagt... Grymt förvirrad :S

Till helgen e det Mikaeli och då blev det så perfekt att Rikard tar ERika på fredagen oc hjag på lördagen, för vi blev bortbjudna till Eva på "kräftskiva" *hehe* Mysigt värre...

Hoppas även på trevligt besök av Verre snart oxå... Länge sen man fick prata skit med henne ju =) Och något Malmöfestivalen blir det inte då jag måste spara alla pengarna till helgen *hehe* Vill ju kunna köpa mig ett par nya skor och kanske lite annat smått och gott=)

Mamma och Jan flyttar i veckan så man får väl hjälpa till lite där med :D Sen har ju Jan lovat att det ska bli PARTAJ i deras nya lägenhet;) Och med tanke på vad de köpte när de var i Tyskland så säger jag bara... Ojojoj... Therese kan nog inte stå :P

Nej nu e det pusseldags... Puss kram alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback