Övertid...

För tillfället e det lite kris på jobb :S Fick jobba över två timmar och jobbade dessutom själv från 13.30- 15... Jobbigt, men det redde upp sig... Lite komptid att ta ut vid ett bra tillfälle (Läs om det e hockey eller dylikt)

Var uppe en sväng hos Coffe i hans mysiga lägenhet. Var ju tvungen att titta upp och se så pojken sköter ig *skratt* Inte träffat honom sen nyår och han har ju hunnit flytta hemifrån sen dess=) Lilla Chewie var bara underbart gosig oc hjag som e allergisk mot katter gjorde ju så som jag inte borde, dvs kelade massor med henne. Men herregud... En 8 veckors kattbebis går det bara itne att motstå=) Fick ta att det kliade lite i ögonen=) Men det gick över när jag gick hem... *ler *Tänker på dig dock grabben... Och du vet var jag finns om det e något...

Nu ska jag nog ta och bege mig in i soffan och se lite på dumburken innan det e dags att gå och lägga sig :S Öppnar ju imorgon igen

Puss puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: Martina

Halloj!!
Behöver ni hjälp så e det bara till o ringa om ni får ta in folk..
Jobbar inte för tillfället.
Kram Martina

2007-08-15 @ 09:44:57

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback