Nervös

Okej... Det e väl kanske inget att vara nervös för men jag e det ändå *ler* Kan inte hjälpa det... Löjligt men men... Vi får väl se hur det blir... SOm sagt så klarar itne jag sånt här riktigt men fan Therese... Ta dig i kragen :D

Idag blir det till att jobba med Superbaen jue=) HÄRLIGT... Återuppliva Öster Jär minnena nu kanske;)

Blir ingen lång blogg idag för jag måste oppa ini duscen... Sen ska jag börja halv 8 istället för 9... Så jag måste snart iväg...

Puss på er

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anonym

jag vet varför du är så nervös :D hihihi..men det kommer gå bra ska du se :D

2007-08-30 @ 14:07:01
Postat av: Caroline

kommentaren var ifrån mig, men glömde skriva mitt namn :P

2007-08-30 @ 14:07:52
Postat av: Ese

*hihi* Jo det gjorde ju det;) Nu e ju sladden borta :( Så kan itne lägga in bilderna :(


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback