Måndags ångest...

*suck* Så var det slut på ledigheten... Dags för verkligheten igen... När var det nu jul igen???? Varför går tiden så fort???

Börjar med två inskolningar... Som tur är e det ett tvillingpar, så det blir bara ett nytt förädrapar att lära känna... Och jag har träffat dem en gång tidigare... Så det e egentligen bara barnen som e nya...

Sen ska jag ner oc hväxla in lite danska pengar... Handla och sånt kul... Som sagt... Välkommen tillbaka till verkligheten Therese :S Det enda positiva e att det snart e dags för hockey på allvar... Ska bli så nice=) Längtar masssor!!!

Annars händer absolut ingenting... Ska väl ta och göra vid mig nu så man inte kommer försent första dagen *ler* Väcka Erika och så e väl oxå prioriterat... Hoppas bara hon hittar sin husnyckel, för jag har verkligen inte råd att betala en ny :S

Puss alla

              

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback