Jadå....

Det tog sin lilla tid men jag vågade *ler*. Nervöst var det, men det löste sig... Han var ju helt okej faktiskt=) Lång so ett ösregn bara, men kan bero på att han hade skridskorna på.... Jag nådde honom en bit över midjan *hehe*

En född modell... *hehe* När jag lägger in fotona förstår ni varför... Men som sagt... Jag som brukar få total tunghäfta fick fram några ord och det lät inte totalt nördigt *hehe*

Blev ingen bingo igår :( Men en tur till McDonalds och hem till tina för en utlovad äpplekaka som inte blev av;). Fick dock åka ganska snart, då Busan gjorde sig påmind...jag började hosta och nysa och ännu e inte rösten helt återställd...

Idag kommer Anders ner. Vi ska väl ta en fika på stan... Sen blir det nog till att sova tidigt i kväll... Känner mig ganska död :S Imorgon e det äntligen dags för tjejkvällen hos Eva=) Ska bli riktigt nice:P

Men nu ska jag nog ta och göra vid mig så man kan komma till jobb i tid *ler* "Mamma" väntar på mnig jue... *hehe*

Puss och kram till alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anders

Hej Ese!
Tack för en trevlig eftermiddag och ditt härliga sällskap :)
Kom o tänka på vad du skrev i kommentar i ett av mina inlägg, skulle du mejla mej eller vad? stod det iaf.
Puss o kram på dej med ;)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback